Alla måsten

Det finns en hel del måsten i livet. Saker som måste göras och måste uppfyllas för att livet ska flyta på. Man måste äta, man måste gå till jobbet, måste tvätta, måste städa... det är en del måsten. Ibland får man nästan ställa sig frågan, varför? Varför måste jag göra detta. Du kanske inte måste. Vissa gånger kan man faktiskt bara skita i det eller varför inte prova att vända på det! Jag måste inte äta, men jag VILL äta för att jag är hungrig. Jag vill städa för att jag vill ha det fint. Jag vill tvätta för att jag tycker om att ha rena kläder på mig och förhoppningsvis vill jag gå till jobbet så att jag kan få träffa mina underbara kollegor och få lön.

Så.. just nu tvättar jag, för jag vill ha rena kläder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0