En jobbig dag

Helgen har varit fullproppad med massa kuligheter. Igår var vi som sagt iväg till Växjö på konsert. Det var hur mysigt som helt, MEN jag kan villigt erkänna att så länge orkestern inte spelar i en närliggande stad så blir det ingen mer orkester för mig. Konserten drog ut på tiden (vilket tydligen är vanligt har jag fått höra), så det slutade med att vi fick kasta i oss restaurangmiddagen för att inte missa tåget. Vi var hemma någongång vid 21:30. Var rätt så slut som artist.

Idag har det varit ganska lugnt på jobb, så jag kan inte beskylla det för en häktisk dag men ändå. Jag har varit så trött. Tror det beror på att man inte har "vilat" något under helgen.
Efter träningen trodde jag att jag skulle kräkas. Nu funderar jag på om kroppen kämpar mot något annat än träningsmaskinen. Kanske en förkylning?

När jag kom hem hade M gjort tjockpannkaka. Det enkla är ibland det godaste och så tacksamt att komma hem till en middag som är klar.

SOFFAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0