...ska man bli sjuk igen?

Vad är det frågan om! Inte tusan kan man bli förkyld igen? Jag hann ju knappt bli bra? Nu kliar det i halsen igen och näsan är täppt. *suck*

Idag är första dagen efter hemkomst från norrland som jag "hemma" på riktigt. Känns riktigt skönt. Passade på att storhandla då kylen faktiskt var helt tom. O tror ni inte det slank ner en brännvinsost! Tusan också. En sån där extra lagrad och stark som bara faller isär när man hyvlar den. Jag som skulle låta blir. SÅ.... nu går jag o hyvlar.

NU! Bakom kulisserna på William och Kates bröllop på kanal 4. Så vackra de är! Måste kika så jag kan sno lite idéer.




Kommentarer
Postat av: Tove

haha hyvla på! Du skulle äta lchf...då får man äta MKT god ost, om man vill=)

2011-04-29 @ 00:19:13
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0