Norrlandstrip!

Snart bär det av på äventyr! I morgonbitti tar jag tåget upp till norrland för att hälsa på mamma och syster. Åh som jag har längtat efter dem! Har jag tur får jag träffa dem 3 ggr om året. Men oftast blir det bara 2.

Halvägs upp till norrland stannar tåget i El Stockholmo. Där kliver M på :) Hans föräldrar finns också i Härnösand så denna vistelsen kommer bli toppen. Sen har vi även lite att stå i under påsk. Lördagen är väl den enda dagen som inte är röd och stängd. Då ska vi passa på att besöka St Petri Logen där bröllopsfesten kommer att hållas. Måste träffa Jonathan och bestämma hur allt ska vara. Sen ska vi besöka First Hotell för att kika på sviten. Och så måste jag försöka hitta en bra frisör som ska få äran att fixa min bröllopsfrisyr.... o så var det någonting mer.... men nu står det stilla i huvudet. Hur som helst, helgen kommer vara fylld med MASSA kuligheter!

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0