A men Zlatan va du är.....lång

Jag är väl egentligen ingen fotbollstjej, eller har i alla fall inte varit. Nu kanske jag är det, men bara lite. Stora matcher är kul att se, som champinjon ligan och så. O när MFF spelar är både roligt att se på TV och se live på stadion. Men denna matchen som gick i söndags, den mellan MFF och Milan kunde man ju bara inte missa. Vi laddade med vin och tog sedan cyklarna till matchen.

Biljetterna var slut på ticnet men vi lyckades få fatt i ståbiljetter via blocket. O det är ju ståbiljetter man vill ha. Så där stod vi i ståklacken och sjöng för fulla muggar: hey hey, hoppa om du älskar Malmö hey hey...eller till attack, ska vi gå, för vi är ju himelsblau. SKITKUL! (Erika, de brukar vara du o jag).

Det som däremot var mindre roligt var när vi kom utanför arenan för att hämta våra cyklar och vi märker att M:s cykel blivit stulen. Fy fa de kan sänka alla glädje. Kräk på cykeltjuvar, eller alla tjuvar för den delen.


Kommentarer
Postat av: M

Må den som tog min cykel få evig förbannelse med kedjebrott, punktering, bromshaveri, rost, sadelskav, oljestänk, växelfel och krökta ekrar!

2011-08-16 @ 21:04:04
Postat av: Sofie Maräng

Den personen har nog redan straffats, de är nog därför han/hon går o stjäl cyklar...

2011-08-16 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0