19:36 pip

Slår vad om att jag inte var den enda som inte kunde sova inatt. Shit pommes vad det blåste! O så skallrade det som f..n i köksfläkten. Det har nog trillat ner en bäver i den, eller kanske en pungråtta. Något stort är det i alla fall för det skallrade mycket och de slutade alldrig. Fick tillslut sätta in öronproppar för att ha en chans att sova.
Det är lite läskigt när det blåser så. Man undrar när trädet utanför ska gå av på mitten och komma susandes in genom fönstret. Men jag överlevde natten. Hoppas denna inte blir lika hemsk.

Nu ska jag ringa First Hotell och boka sviten till bröllopsnatten. Ja veeeet jag är tidigt ute, men tänk om allt skulle vara klappat och klart o så är sviten redan bokad till någon annan för att jag är sent ute. Det går ju inte. Tror visserligen First kommer skratta åt mig när jag ringer så här tidigt hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0