Familjen annorlunda

Det är underbart med barn. Jag längar så otroligt efter den dagen jag själv ska bli mamma. Men man blir lite halvt avskräckt när man kikar på tvprogrammet famlijen annorlunda. Hur orka dessa familjer? 10 barn! Det är ju helt galet. För mig är det helt galet, men för dem är det vardag och det bästa som hänt. Jag kan inte annat än fascineras av dessa familjer som tycker att är detta är livet, att ha massvis med barn. Klarar man av det så absolut, men jag inbillar mig att man inte gör det. Det blir ju till slut att syskonen får ta hand om varandra för att föräldrarna inte hinner med. Och det kanske inte är något fel med det, men ändå! Jag hade nog blivit tokig, så det blir inte 10 barn för mig. Till en början önskar jag ETT barn, ett friskt barn, kön spelar ingen roll, bara jag får ett. Sen kanske man kan hoppas på två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0