Å va bra det blir!

Nu har vi varit o träffat Mejan på magtildas fest. Vilken härlig människa. Toppen tjej. Nu känner jag mig mycket klokare och lugnare och vet på ett ungefär hur jag vill att klänningen ska se ut och i vilket material. Efter besöket hos henne tog vi tunnelbanan vidare till t-centralen. Fick i oss lite lunch på ett mysigt fik. Det blev räksallad med cecardressing, mums! Lite shopping blev det också. En fin hudfärgad blus från Kappahl och ett par tights från H&M. Skitläckert! (Tightsen är egentligen H&M:s nylanserade träningskollektion men det kommer blir vardagsbyxa för mig). O så blev det en hudfärgad kappa/rock på Oasis. Vilket klipp jag gjorde! Ord. pris 1799 kr. MITT pris 499kr!




Sen tog jag en tripp ut i rymden..hihi. Tekniska museet startar en utställning nu den 28 januari och fram till november någon gång som heter NASA- A Human Adventure! Rätt så häftigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0