Bättre sent än aldrig..

Jo minsann, jag är fortfarande vaken. Jag brukar vara toktrött vid denna tiden men inte idag. Och vilken dag vi haft!
En sväng till Liljeholmens köpcentrum och köpte tulpaner och fikabröd. Sen vid 14 kom M:s föräldrar, hans syster och hennes make hela vägen från norrland. Lite fika och sen vidare till Kelly´s rockbar där vi hade bokat bord. Deras fisk- och skaldjursgryta var suverän!! I grytan fanns lax, musslor, bläckfisk och scampi som serverades med aioli och vitlöksbröd. Kl 19:30 började föreställningen på Göta Lejon. Romeo och Julia, en modern musikal med Måns Zelmerlöw. Över min förväntan. Jag kan tycka att musikaler ibland kan blir lite tramsiga. Men i denna fanns det omgjorda låtar av bla Michael Jackson, Phil Collins, Metallica. Otroligt häftigt och vilket tryck! Kan varmt rekomendera. Tack för ikväll och en godnatthälsning från mig och M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0