Framme

Men ingen M. Han är o spelar bandy. Resan gick bra men jag var väldigt seg på slutet. Sen märker jag att kroppen mår sådär av att sitta stilla heeela dagen. Vi blev "bara" 10 min sena denna gången och det känns skönt.
När jag kommer innanför dörren ser jag att han har lämnat datorn på och lagt fram en gul post-it med lösenordet på (för det kan jag inte i huvudet). Jobbigt med en bloggande flickvänn ;)
Det gick sådär att blogga från mobilen. Verkar som att text och rubrik flyter ihop, även om du skriver rubriken i rutan för rubrik, märkligt.
Ska försöka få igång TV:n, hur svårt kan det vara tänker ni, men jo tänk för att det kan de vara. En annans fjärrkontroll är inte alltid lika lätt som ens egen ;)
Imorn händer det kuligheter!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Det verkar bli så för dom flesta när dom bloggar från mobilen. Vad ska ni göra ikväll??:) Vi ska på rättegång snart...kul kul=P Fast Kari är ledig iaf ;) kram!!

2011-01-21 @ 07:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0