Din stil är underbar

Robyn var ju tokbra! Vilken show, hon bär upp den alldeles själv. Här kommer bildregn från koncerten. Och förresten. Jag har skrivit en checklista till nästa koncert. Saker som man bara måste ha med sig så man klarar kvällen:
  • öronproppar (glömde mina)
  • toapapper (bajamajernas tar slut så snabbt)
  • KONTANTER (hade inga med mig, faan vad jag blev sugen på mat därinne)
  • Biljetterna (kan va smidigt så man kommer in)
  • Regnponcho (denna fick jag däremot med mig, men de regnade aldrig)
O så ett litet tillägg. Nästa gång det blir koncert ska jag ha införskaffat i ett par dunderhöga platådojor, minst 40 cm höga. De fyller nämnligen 3 funktioner. 1. Man ser bättre än alla andra. 2. Om man snörar av sig dem och ställer dem ihop fungerar dem som en stol. 3. Om man sedan särar lite på dem fungerar det som en bajamaja. BRA VA? hihi










Minns ni Bubble och Bobble på Nintendo? Ja minns och jag älskade dem. Det verkade denna tjejen också göra :)







Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Va söt du e Sofie... det med platåskorna va ju smart! å då slipper man avböja från sin braiga plats om man helt plötsligt måste gå på toa... bara göra det på plats! ;)



Kommer du ihåg att du alltid va den gröna och jag den blå? Ha ha... vi va grym på bubble o bobble! visst klarade vi till bana 100 flera gånger om?



Vilken mysig kväll du såg ut att ha...

Puss

2011-07-07 @ 14:50:43
Postat av: Sofie Maräng

Ja jag älskar att gå på konsert, det är så maffigt på något vis. Ja fick för mig att JAG alltid var den blå. Visst var det den blå som stod till höger?? för då var jag den blå ;)

2011-07-07 @ 21:57:31
Postat av: LillaSyster

Det stämmer nog!!! den gröna till vänster å blå till höger. då va jag den gröna då :) oavsett så var vi bäst!!! :)



Konserter är underbart!

2011-07-08 @ 00:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0