Semester!!

Det är NU äventyret börjar. Äntligen ska jag få träffa mitt hjärta och hitta på massa skoj och bus. O så ska jag få träffa mamma och syster Matilda. Äventyret börjar redan imorgon. Väskan är packad, nyrakade ben, blommorna är vattnade och och allt är liksom klart. Varit på Malmborgs och shoppat frökusar bakade på havre som jag ska fylla med mortadella (stavas det så?). Italiensk skinka med pistagenötter i. Imorgon går tåget till Norrland.

O nu sitter jag i soffan och varvar ner, småkikar på The Hunks på 3:an. Lite mårmysigt program faktiskt. 10 brittiska hunkar flyttar in i 2 takvångingar och man får följa med dem 24 h om dygnet. Det pratar om äktenskap, trohet, sex, faderskap. Min första tanke var "vilket hemskt program, big brother vers. 2". Men så fel jag hade. Dessa killar är lite småkloka faktiskt. Många ensamma intervjuer och det är mer som en dokumentär...

Ute på balkongen växer tomatplantan för fullt. Undrar hur den ska klara sig en vecka utan vatten :(



Nä man kanske ska hoppa i säng så man orkar kliva upp toktidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0