....den har kommit....min maräng

O ja, min bröllopsklänning har kommit med DHL idag. Jag har provat den, o ja, den satt bra! *Puh* Bättre än jag hoppats på. Det behövs göras en del justeringar. Bla är den för lång, och den är lite för stor över bysten. Men bortsett från det, sitter den som en dröm. I september ska jag tillbaka upp till stockholm för en första provning ihop med sömmerska. Då ska klänningen fixas till så den sitter perfekt. Den sista provningen sker någon vecka innan vigseln.

Jag känner mig som mitt alias, en maräng. Älskar den! O nu känner jag hur de pirrar i hela kroppen, SOM jag längar till den stora dagen. Vilket nyårsfirande det kommer blir, OMG!
Här kommer en liten förhandstitt för dem som är nyfikna. Dem som inte är det får titta bort ;)
Jag har med flit fotat den på galge, vill inte visa för mycket. Det finns ju ett speciellt M som är inne o läser här ibland o han ska inte få se mig i klänningen förräns till vigseln :)







Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Åh!!! Helt underbar!

2011-06-16 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0