Tillbaka till kort?

Åhhh nu trillar jag snart dit igen! När det går tillräckligt lång tid med långt hår så kommer tankarna. Klipp! Klipp! Klipp!
Jag har länge velat spara ut till riktigt långt hår (har aldrig haft det). Annars kanske man kunde ha både kort och långt hår, jag tänker framför allt på extensions. Men det är inte riktigt min grej, jag har haft det en gång men tröttnade efter 1 månad.

Det är så otroligt fint med långt, mörkt hår med lugg. Det är ju det jag blivit kär i, och är på väg att spara ut till, men det tar sån tid. Och på vägen dit börjar jag tveka. O så är de det där med bröllopsfrisyren också, jag vill inte ha lugg på mitt bröllop, så just nu sparar jag ut luggen... en enda lång väntan.

Ska jag klippa mig?

Så här vill jag ha det...tror jag, eller? Skulle kunna ha de nu då jag har längden för det, men då måste jag klippa lugg igen, o det är ju det där med bröllopet.




Så här ser det ut nu..




Så här kanske det kan bli igen? Eller kanske inte riktigt så kort... jag vet inte





Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Jag e likadan som du! jag måste verkligen hålla fingrarna i styr för att inte klippa mig.... :)

Men jag har ju haft nästan ner till rumpan i alla fall :) Jag SKA inte klippa mig denna gången!!!

Det e fint med långt hår till bröllopet. Håll dig tills efter det.

2011-07-01 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0