Fredagsbio

Först måste jag få berätta att jag har fått äta sjömansgryta, jag älskar sjömansgryta! Med massa öl i. Det är så himla smarrigt. O så hemmagjord inlagd gurka. Sååå gott. Receptet hittar du här, vi tillsatte 2 st morötter också. Det blir supergott.



O nu ska vi snart bege oss. M har bokat den sena bion på premiären av Rango. Det är underbart med animerad film för barn. Humorn är oftast fantastiskt rolig. Som i Ice Age eller Over the hedge, sååå roligt. O så ska jag äta
biopopcorn. Sist vi kikade bio köpte vi den största popcornstorleken...shit va mycket popcorn det var! Vi klarade att äta upp 1/3 knappt. Så idag blir det en liten popcorn.

Ha nu en underbar kväll alla. Jag kanske kikar in senare och sätter maränger på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0