Massa pallar



Snart måste jag besöka Ikea. Känner ett starkt behov av en pall i köket. Har hittat en tjusig pall som inte kostar multum och verkar vara rätt så praktisk. Det blir som en liten ministege. Om man vill kanske man kan måla den i något roligt motiv. Den verkar säljas obehandlad. Bild från Ikea


Eller denna skönhet, som du hittar på Åhléns. Så himla vacker! Det är kanske DEN jag ska ha i köket? Kan man ha en "finpall" i köket, klart man kan säger jag...



O jag VEEEET att detta inte är en pall men ack så tjusig karmstol! Älskar gamla möbler, eller vissa gamla möbler ska jag säga. Bild från direktmöbler.

Längtar till jag ska upp till norrland och få gå på erikshjälpens loppis. Föredrar loppis där uppe för det är inte lika utplockat som här nere i söder. Ett tips är att hoppa över loppis som ligger nära storstäderna och ta sig innåt landet. Bor du nere i söder så ta en dagstripp till österlen. Där finns MASSA loppisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0