BMW fjolla

Yepp, det e jag nu. Helt såld på BMW och lycklig ägare av en. Efter en tids om:ande, hum:ande och funderande har vi nu beslutat oss för att köpa bil. Och inte vilken bil som helst får jag säga, för mig är BMW en lyxbil, speciellt om man är van att köra gamla skruttar. Imorse åkte M till bilhandlaren och kom hem med är bättre begagnad BMW årsmodell -09. Å alla dessa finesser den är fullproppade med!! Jag är kär! När jag kom hem från jobb idag stod bilen ute på gatan. Vilken skönhet. Tog nyckeln och startade bilen.... har kört i bilen tills nu (brassade upp till pappa i Halmstad).

Så nu kan jag alla (knappt) finesser i bilen och har blivit speciellt förtjust i navigatorn.

Tack kära BMW, ni har gryma bilar.

MIN (vår) BIL!





Kommentarer
Postat av: Tove

Stek=) haha den va fin!

2011-05-03 @ 14:14:47
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0