Det är ju det där med rubriken...

Sitter på tåget på väg tillbaka till Skåne. Lite nervös är jag att nybilen har fått en parkeringsbot och att alla blommor på balkongen har dött pga värmen.

Igår gick nästan hela dagen åt att packa hemma hos M. Det är inte många veckor kvar nu tills flyttlasset går. Senare på kvällen hade vi bokat bord på restaurangen JT som ligger i gamla stan. Vi var ju tvungna att fira försäljningen av lgh! Otroligt god mat (jag åt skagen toast till förrätt och råddjursrostbiff med murkelsås till varmrätt). Sjukt gott! Jag älskar känslan av att gå ut och äta på restaurang. Och så är det så otroligt mysigt att göra det med M. Vi har alltid saker att prata om och tiden bara rinner iväg. Efter maten tog vi en kvällsprommis genom gamla stan. Skön stämning och massa folk. Tack M för en underbar kväll. Jag vill göra detta varje helg ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0