TGIF!

Helt underbart med helg! Har sett fram emot detta heeeela veckan. Brukar vara trött på fredagar men idag har jag haft (har) tokmycket energi. Påsklijorna på balkongen har vissnat, så jag var tvungen att åka till Plantagen efter jobb idag och införskaffa nya blomms på balkongen. Det blev så fint. Efter det kände jag att jag ville göra något mer, så nu har jag planterat om en av mina pelargoner till en lerkruka istället och så har jag oljat om mitt askbord.
Igentligen är det ett såpabehandlat ask bord. Men jag har tröttnat på såpan. Om man ska hålla på o såpa ett bord bör man göra detta minst 4 ggr om året, plus att bordet, trots detta, suger åt sig all skit du kan tänka dig. Spiller man på bordet är det kört. Så nä, jag rekomenderar inte såpabehandlade bord. Nu har jag börjat olja det istället, med vitpigmenterad olja. Det blir jättebra!

Nu är det soffläge som gäller. Sitter och väntar in svt:s sänding, Lady Gaga på Madison Square Garden! Ballt. Måste nog poppa popcorn till det :)





Kommentarer
Postat av: Tove

Såg inte dirr sms förrns det var försent. Men det måst ju gå nån repris va. Vad gör du ikväll? Är blivande maken hos dig? kram

2011-05-14 @ 08:30:35
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Sofie Maräng

Yes, M kommmer ikväll kl 23 först. Saknat honom. Reprisen på Gaga går idag kl 13:35 på svt 1 :O)

Kram

2011-05-14 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0