Det är så mycket nu...

...så himla mycket att jag inte ens hinner blogga. Det känns att det börjar närma sig nyårsafton och bröllop. Det kliar i fingrarna, i huvudet och i hela kroppen. Massa saker som man vill hinna med men tiden...ja den är bara en illusion. Just nu önskar jag att dygnet innehöll 34 timmar och inte 24.

Vi tog en sväng upp till Halmstad i helgen för att hälsa på pappa, Mia och barnen. Det blev som en liten minisemester med toppenväder. M hjälpte pappa och gräva ner tojahäck medans jag och Mia satt på stentrappan och drack rosévin. Efter en si så där 2 glas gick allt som en dans. Pappa och M; ser de rakt ut?? Mia och jag; Jaaaaha då! Det är spikrakt! hahahaha, så tokigt.

Kan ni hitta Emma???




Det spårade visst ur lite där på slutet då det blev utklädningsdags och snittkalas hahaha. Men sååå roligt det var, jag skrattade så jag grät.

Bonde söker fru 2012 säsong 1 avsnitt 1, haha.





En annan byfåne





O ungefär här spårar det ur totalt. Här kommer snitten. En gigantisk fläskfilé snitt på en tunn brödbit... hahaha, galet.




Kommentarer
Postat av: Tove

Hahahaha! Åh herregudanes! Sicka miner du får till hela tiden ;) I like it! PUSS

2011-10-05 @ 14:56:17
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Sofie Maräng

ja minerna är något jag övat på läääänge ;)

2011-10-09 @ 21:35:51
Postat av: Mia Borup

Du och jag, Sofie! Puss!

2011-10-11 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0