Gräsänka

Yepp, denna helgen har jag varit utan M. Han packade väskan och åkte med jobb till Kroatien, FUSK! En annan har lärt sig uppskatta soffan ännu mer. Ni ska bara veta allt jag hittar på i soffan; tittar på TV (självklart), stickar, äter, myser, bloggar, facebookar, målar naglarna, planerar bröllop, spelar wordfeud, shoppar O.P.I nagellack på tradera ..... ja listan kan göras lång. Vad gör du i soffan?

Har ju varit på shopping både idag och igår. Har tyvärr inte fått shoppa något som är speciellt roligt, men shoppingen i säg är ju rolig! Köpt mer smörknivar i massa olika färger från Lagerhaus (skittråkigt men ett måste, hade bara ynka två), o så rensemousse från Matas (bästa ansiktstvätten, tar bort smink direkt, också skittråkigt o shoppa), o så en ny duschpuff (den gamla gick inte ens att se att det varit en puff!!)

Nu sitter jag i soffan igen och skulle hemskt gärna mumsa på lite glass. Men frysen innehåller bara kött och grönsaker och är således tom på glass. O ute blåser de storm över Jorm så jag blir väl kvar i soffan... PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0