Dents

Detta är mina favvosar just nu. Jag missbrukar dem rentav. O de kan jag säga är inte så fiffigt för det har laxerande effekt, så en HEL ask får man INTE äta. Det är så himla goda. Kommer ni ihåg AKO? Ni vet, fruktkolorna som fanns för längen sedan (eller finns de kvar?). De hade en smak som hette chokomint eller nått. Dents smak av caramel mint smaka exakt som AKO:S chokomint.

Det som hamnar på plus sidan är att det är sockerfria (å jo ja vet, det innehåller sötningsmedel, men så många kolor äter jag inte så att det skulle "ge utslag")

Det som hamnar på minus sidan är att det (än så länge) bara finns att köpa på apoteket, vilket medför att priset per ask är löjligt högt.

MMMMmmmmm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0