Det gick bra med bröllopsklänningen. Det v...

img_1855 (MMS)

Det gick bra med bröllopsklänningen. Det va 6 st justeringar jag hade på min lista o det va 6 st justeringar, hon utan problem kunde fixa. Känns så otroligt skönt. Klänningen kommer bli som en dröm! Eftersom M har sålt sin bostadsrätt i midsommarkransen så bor vi i ÅF:s övernattningslägenhet i helgen. Jag gillar den skarp! En 4:a vid karlaplan som just nu är full med tända ljus. Vi tar ett glas vin o mumsar på oliver o ölkorv... snart middag på Kouzina. Det behövs kan jag säga för magen är ny full i rödvin o jag är lite fnittrig hihi. Puss alla!


Kommentarer
Postat av: Tove

Vad härligt det lät :) ha en trevlig helg! kram

2011-09-10 @ 13:24:19
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0