Packa packa packa...

Det är så himla tråkigt att packa, jag tycker verkligen det. Skulle jag få välja så hade någon annan gärna fått packa min väska. Det är nästan som att jag får hjärnsläpp. Helt plötsligt sitter jag där på sängen och blickar in i garderoben, funderandes på vad jag ska stoppa i väskan. Hela veckan har man lyckats plocka ihop outfits för dagen, men helt plötsligt, när man ska planera sin helg, så har man inget att ha på sig. Ingenting passar och allt sitter konstigt. Varför är det så??? Jag blir så trött...

Imorgon går tåget till Sthlm. O med mig ska jag släpa min brudklänning, för den ska sys om, sys in och rättas till. O så ska jag äntligen få gå på Vasa museét!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0