Hos Nettan på bus

En helg, för några helger sen tog jag bilen upp till kusinen i Halmstad. Vi träffas alldeles för sällan. Hennes blandras kise (bengal och skogskatt tror jag) hade fått små kids så det blev en massa mys. Och denna helgen lyckades vi dessutom komma ut och clubba lite. Vi har tidigare gjort tappra försök och på 3 års tid, eller om de kanske är 4 så har vi i alla fall kommit så långt att vi har lyckats tagit oss in till stan. Väl där har vi aldrig kommit in på någon nattclub utan istället gått till pastavagnen eller MC donalds och käkat, och sen åkt hem igen hahaha. Men det är nog som de säger, förfesterna är bäst!
MEN, denna helgen lyckades vi faktiskt. Förförfest hos Nettan, sen förfest hos Cecilia och sen in till stan. Det blev Bombomroom och sen vidare in på Bond. MYCKET lyckad kväll, jag skrattade så jag grät mest hela tiden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grille på för förfesten ;)
 
 
 
På väg in till stan, nu blir det skoj!
 
 
 
I urringningen på Cecilia hittade man Bertil. Han var med oss heeeela kvällen
 
 
 
På väg hem hade vi minst lika roligt, tror däremot inte busschauffören var lika road
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0