Ny friss

Jo men så blev det!. Jag tröttnade helt enkelt.

Långt hår är riktigt snyggt, men det är fasen snyggt med kort också. O jag kände att mitt långa hår var just bara långt. Det var varken friskt eller såg ut som en frisyr. Så efter ett kort och snabbt beslut gick jag in på toan och tog fram frisörsaxen. Det är ju lite småbökigt att klippa sitt eget hår, men de gick bra. Jag är skitnöjd och det känns super. Nu slipper jag få hår i mun när jag ska vända mig om i sängen ;)

Det blev 3 dm kortare!














Kommentarer
Postat av: Mia

Gulligt:)

2012-03-04 @ 20:02:06
Postat av: Tove

Helt stört snyggt! Va duktig du är som klippte dig själv, måste ha varit klurigt =) puss

2012-03-05 @ 09:59:37
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Mickes syrra

Skitsnyggt! Wow, vilken superstar! :) Kram

2012-03-06 @ 07:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0