Loppisfynd :)

Jag och M hängde på loppis i helgen. Hittade en riktigt gräslig tavla som egentligen inte alls var så speciell. Men det var något i motivet som jag fastnade för. Skuggorna från husen är turkosgrå och busken till höger och bergen i bakgrunden är lila. Taken på husen är oranga och gräset har massa olika gröna nyanser. (Tyvärr återskapas inte detta i fotografiet vilket är synd.) M köpte tavlan till mig för en billig peng, sen körde vi raka vägen till Gallerix. Nu är den klar och jag är supernöjd!!!! Men vart ska den hänga?....


Före....




O så efter...






Kommentarer
Postat av: Tove

Den var fiin och jag gillar ramen. Vart har ni köpt den?

2012-05-09 @ 19:01:47
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Sofie Maräng

Ramen är från Gallerix, tavla från Lions loppis i Vellinge

2012-05-11 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0