Tinker, Tailor, Soldier, Spy

Nä fy bevare mig väl. Denna filmen var de sämsta jag någonsin sätt! Jag brukar gilla lite smålistiga filmer där man får fundera en hel del, men i denna filmen var det bara massa bladder. O hur kan man lägga filmen i genren triller? Bra skådespelarinsatser men vad hjälper det när filmen saknar djup, eller rättare sagt, den är så djup så man drunknar...i tristess. Handlingen är tunn och förvirrande. De första som dök upp i mitt huvud när filmen var slut var "va i hel....te var de där för film?!"

Detta bevisar vad jag alltid sagt. De som sätter betyg på filmer är flummiga personer som tror att en tunn, handlingslös film är briljant. (Ska jag vara ärlig så tror jag även kritikerna tyckte den var kass, "men en sån här knasig film måste ju bara få en 5:a, så visar det på vilket intellekt jag har"...NOT). Så hädan efter; om filmen du vill se har fått 5 av 5 möjliga, gå inte och se den!

Synd, Colin Firth som är en favvo.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0