Värsta fyndet!

På väg hem från stan och vår mastodontpromenad gick vi förbi en söt lite butik med lite allt möjligt roligt i som smycken, väskor, skor, tvålar, armband etc. Jag fick syn på ett fint läderarmband i skyltfönstret så vi gick in. Väl inne i butiken var det inte läderarmbandet som fångade min uppmärksamhet utan ett bord, en bit in i butiken som var fylld med vackra ballerinas! Jag som varit så duktig och inte köpt tokmycket skor den senaste tiden, trodde jag hade alla skor jag behövde. Men så dök dessa upp, och det var värst vad jag behövde ett par ballerinas som både var sjukt sköna (mockasinkänsla) och som var sjukt snygga på samma gång. Det är inte alltid dessa två kvar går hand i hand när de gäller skor tyvärr. Men shit vilka ballerinas! Hon hade en hel del modeller som hon reade ut. Dessa som jag hittade hade kostat 1649 kronor. De reades ut för 500 kr!!!! Helt i skinn, även
inner- och yttersulan. Märket på ballerinan heter Bloch och tillverkarna började sälja ballerinaskor redan på 1930-talet och då i form av riktiga ballerinaskor för dans. Jag är supernöjd!

Butiken heter Oscine och ligger på Erik Dahlbergsgatan 5 vid Davidhallstorg. 



















Kommentarer
Postat av: Tove

Dom ser grymt sköna ut:)Vad jag längtar tills du kommer hit;) puss

2012-06-17 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0