Pirrigt och nervöst!!!

Nu är det så pirrigt i magen så de känns konstigt. Jag har gått o trott att jag är hungrig i över en vecka innan jag kom på att det är nervositeten som spelar ett spratt! Nu är allt nästan klart. Imorgon ska vi till restaurangen och duka och fixa med allt som hör till kvällen. OOooohhh pirr pirr. Tänk om jag ramlar i altargången!?

Två dagar innan vår månadslånga resa påbörjades kom vi på att vi ska ju åka utomlands! Så vi tokpackade! Vi tror att vi har fått med allt.. Packat till jul i Halmstad, bröllop i norrland och sen Thailand på smekmånad i 20 dgr. Så vi har lite packning med oss. Resan med bil till norrland tog exakt 10 h och 10 min, inkl. 3 pauser. Det gick bra men när vi väl var framme var vi sååååå trötta. Veckan som varit har gått så himla fort. Nu är det två dagar kvar till vigseln och det känns att de börjar närma sig.

Träffade frissan igår för att prova håruppsättningen! Shit va de kommer bli bra! WOHOOOO (pirrig).







Kommentarer
Postat av: Tove

Du kommer vara världens vackraste på din dag=) Gud vad jag vill vara på plats NUUUUU! Ringer imorgon när vi e framme i Härnösand! PUSS

2011-12-29 @ 21:40:06
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0