Idag..

Igårkväll var jag slut som artist, om jag någonsin varit en artist vill säga. Men idag är jag piggare. Ska in en sväng till byn och se om jag hittar några tjusiga tallriksunderlägg till köksbordet, har spanat in några fina. O så ska jag kolla in Lindex byxor.

O så ska jag inom systembolaget och köpa congac. Ska försöka mig på att göra min egna skaldjursfond så jag och M kan mumsa i oss fisk och skaldjurssoppa ikväll till Melodifestivalen. Det är ju i Malmö ikväll så det får man inte missa. Ska hålla utkik efter några vänner som sitter i publiken :)

O för M blir det fortsatt byggarhelg. Det ska upp en bred hyllplan i garderoben så att vi kan utnyttja varje utrymme som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0