Vilken kall dag!

Jag har gått med pytteskinn hela dagen idag. Varit frusen enda in till benmärgen. Det är mer ansträngande än man tror att gå och frysa. Kom på mig själv i eftermiddags att jag var helt slut och hade ont i huvudet. Imorgon ska jag vara förberedd och dra på mig överdragsbyxor innan jag går till bussen. O fryser jag alldeles för mycket behåller jag dom under hela dagen hihi.

Och vem, om inte jag, bestämmer sig för att gå ut med sopsorteringen en dag som denna. Mycket dumt beslut. Trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl. Ringde M och talade om att jag troligvis inte skulle klara mig och att jag förmodligen skulle dö. Huga va kallt!

Alla hjärtans dag till ära har jag precis smaskat på ett pistageknyte. Den påminner om en kanelbulle med pistage och vanlijkräm i. O så kaffe förstås. Nu känns det som att man sakta men säkert börjar tina upp. I alla hjärtansdagspresent av M fick jag jättefina svarta sommarshorts. De är lite vidare över låret och kommer fladdra skönt i sommar.

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja det kändes som is i blodomloppet igår, idag med =(( Jag trodde ju våren var på väg ! miss you!

2011-02-15 @ 09:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0