Jag vet, jag är en bov..

men nu har jag faktiskt gått o köpt en begagnad rödrävspäls. Jag vet inte om jag vågar bära den... men jag ska ha den på bröllopet i alla fall. Anledningen till att det blev en rödbrun päls och inte en vit päls är för att jag även vill kunna ha pälsen till annat än bröllop. O vit päls förutom till bröllop är inte riktigt min melodi. O så känner jag så här, kan folk köpa skinnjackor, skinnskor och skinnsoffor också för den delen, så kan jag köpa päls. O så känns det lite småbra att det är vintage.





Kommentarer
Postat av: Tove

Helt galet snygg!! Du kommer vara så fiiin på din bräloppsdag tror jag ;)

2011-03-21 @ 22:22:27
Postat av: Tove

Galet snygg!! Tror du komma vara såååå fiiin på din bröloppsdag! (hoppas detta kommer fram, förut sket de sig:( puss

2011-03-21 @ 23:05:35
Postat av: Sofie Maräng

Tack så mycket! Ja det känns som är bra köp faktiskt :)

2011-03-22 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0