v. 15

Helgen har varit helt perfekt. Så där lagom slö,man bara myser och gör det man känner för. Precis vad jag behöver just nu. Bli ompysslad och bara mysa, bästa Tove och Kari. Tack för en supermysig helg och för alla kläder!

Jag känner mig fortfarand ogravid, bortsett från en sak som har börjat lämna spår, nämnligen mitt humör! Blir ledsen för ingenting och känner mig labil. Känns som att känslorna sitter utanpå kroppen. Känner inte igen mig själv. Den personen som märker det mest är nog min man. Stackare som får stå ut med allt. Men han håller modet uppe, det märks. Han e stark mitt M.

Så här ser magen ut nu. Vi är i v. 15. Mest svullen skulle jag vilja säga. Lillgryn vill inte riktigt visa sig ännu.
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0