Huskik

Idag är vi inbokade på 3 st husvisningar. Bara köra hårt! Vi är så taggade och de ska blir riktigt kul. Jag har mentalt förberett mig vilka frågor som måste ställas så man är med på banan. Det står ju en del om husen i beskrivningen på mäklarnas hemsidor. Men det är en del som inte finns med som man kanske vill fråga om. Ett av husen har en inredd källare tex. Vi har hört att det området har radon i gunden..... det lär man ju vilja veta innan man flyttar in ;)
I nått av husen är ena badrummet vidgjort. Ganska intressant och veta när de gjordes och om det gjordes fackmannamässigt.... det andra huset har en pool. När grävdes den och hur i hela friden underhåller man en sån? När la man om taket senast (framför allt om det är papptak) ja listan kan göras lång.

ÅÅhh snart dags, kl 13 börjar första du nu måste jag få på mig kläder.




Kommentarer
Postat av: Tove

What? Kollar ni hus nu ! Får ringas snart igen puss

2012-01-30 @ 10:09:09
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Leo

Hur gick det??? Är det i mmö ni tittar på hus?

2012-01-30 @ 14:21:08
Postat av: Mia

Många fina hus i Halmstad...!

2012-01-30 @ 14:25:03
Postat av: M

Nu har vi tittat på fler hus. :-)

2012-01-30 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0