På tok för rött

Var ju hos frissen för inte så länge sedan. Tycker igentligen färgen blev liiiiite för mörk för i sommar. Hade nog kanske tänkt mig den röda färgen kanske till hösten. Trots min beskrivning till frisören att jag ville ha mer ljusa slingor än röda så tror jag inte informationen riktigt gick fram. Ibland har jag så mycket ideer för mig och vill få sagt allt väldigt snabbt så de kan faktiskt vara så att hon missförstod mig. Oavsett vilket bestämde jag för att bleka håret. Så jag köpte den biligaste skiten man kan hitta på H&M och trädde hättan över huvudet. Det blev faktiskt riktigt bra! MYCKET ljusa slinger och slingor som skiftar i lite guld och orange. Jag gillar det mycket bättre nu!
 
 
INNAN:
 
 
 
 
EFTER:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0