Dagens

Ibland känner jag att jag bara måste få vara ute. Igentligen behöver jag inte ha något mål, jag vill bara promenera och vara utomhus. Så var det idag, och jag lyckades lura med mig M. Vi snörade på oss löparskona och började gå...







Tagen på bar gärning i fläderblomsluktandet..




haha




Lunch intogs på fiket vid slottsparken i Malmö. Mumma




Denna underbara blomsterbutik Gouteva! Och hon som äger det är såååå trevlig! Här kan jag gå in bara för att luuuuukta på blommorna.




Åhhh dessa ljuvliga pioner!






Kommentarer
Postat av: Tove

Mysig dag ni ser ut å haft! TRO om ni e på bio??

Svar: Jaaaaaa, bio vart de, Snövit! Den var toppen
Sofie Maräng

2012-06-16 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0