Fransk manikyr i ny tappning

Det är jobbigt när det finns godis hemma och man är sjukt sugen. Då får man göra något annat och lägga tankeverksamheten på det istället och försöka glömma de där färglada bilarna i vitrinskåpet ;)
Prova att måla naglarna i ditt favvo lack, när du har målat ett (eller två) lager så målar du med ett genomskinligt lack som gör ytan matt. Finns ett skitbra lack från Essie (finns på kicks). Därefter målar du med samma färg som i början fast enbart som en rand, typ som fransk manikyr. Detta blir riktigt snyggt då det blir skiftningar i färgen enbart pga de blanka och matta, trots att det är samma färg. Här har jag provat med 4 olika färger. Mörklila (nästan svart), lilacerise, ceriserosa och brun. På den bruna drog jag en rand med guld, kände jag ville vara lite crasy ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

å jäklar va snyggt! Det måste jag testa =)Har velat ringa hela dagen men tiden räcker inte till åsså dog telefonen! Nu är det väl för sent :( miss you PUSS

2012-06-19 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0