Vår nya dörrmatta!

Jag gillar när det är stilrent och snyggt. Mycket vitt och en liten färgklick här och var. Men jag gillar även det gamla. Mitt kök ser ut som taget ur en gammal sommarstuga och jag älskar det, stora blommedaljonger på ena väggen, hyllor med krokar under för muggar och en trasmatta på golvet. LOVE! Och nu har min vita enkla hall fått inslag av en persisk matta!!! Den är röd, mjuk och mysig. Den känns som barndom. Glömmer aldrig den persiska mattan mormor hade som jag och syster lekte på när vi var små. Vi fick låna små bilar som vi körde runt på alla streck och former i mattan. Som små vägar. Så denna mattan känns hemma, den känns som barndom. Underbart!

Bor ni i närheten av Malmö eller har planer att åka dit så besök Matthuset på Mariedalsvägen. Det har satt ner sina mattor och på det nedsatta priset drar det av 50%!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0