En ny era i livet

Nu är kontraktet skrivet! Lägenheten är såld. Min underbara lägenhet, som jag kommer sakna den!! Men jag vet någonstans att det kommer bli bättre, större om inte annat. Känns skönt att affären är klar och kontraktet skrivet.
Nu ska vi bara hitta någonstans att bo! Men jag hoppas och tror att det ska lösa sig. Man är ju lite utelämnad till situationen och hyresmarknaden är ju knappas gynsam, men va fasen..man måste våga satsa ibland haha.

Axel är med på banan (arbetsnamnet på lillgryn). Han fortsätter sparka på där inne och är djupt inponerad av att mamma fortfarande tränar på gymmet. Hoppas han gillar eurodisco för det är det enda som spelas på passen jag går på haha.

Axel framifrån
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0