Babyshower

Det har verkligen varit späckat schema i påsk. Kom hem på tisdagkväll med ett försenat tåg (som vanligt). Borde varit i Malmö 18:45 men kom fram 19:45 istället. Den extra timmen gör mycket för en person (jag) som är beroende av att äta en viss tidpunkt. Åh som jag blev grinig! Jepp, jag erkänner, jag blir sjukt grinig om jag inte får mat.
När jag väl kom fram till Malmö hade bussen precis gått. Så efter ytterligare totalt en timme var jag hemma. Så middagen förtärdes kl 21:30, på TOK för sent!

Idag, direkt efter jobb begav jag mig ut till Vellinge till mina väninnor. Line ska snart få en lite flicka och till hennes ära (i all amerikansk anda) ordnades en babyshower. Har aldrig varit med på en sådan innan, men kan varmt rekomendera. Det var riktigt trevligt. Massa brudar, massa fikabröd o massa presenter.

I USA har de gått ett steg längre, hur kan man vilja sätta tårtspaden i denna!!! Den är i alla fall censurerad ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0