Ego

Efter jobb gick jag raka vägen till frisören. Kände att jag behövde lite egotid hos henne och utväxten var stor som grand canyon! Jag har haft samma frisör i 5 år, men eftersom jag nu har flyttat så ligger hennes salong nu mera på tok för långt bort. Har idag hittat en ny tjej, som ligger ett stenkast ifrån jobbet. (Tack Adam för tips!) Hon har bara droppin tider så jag tog en chansning. Och SOM jag inte ångrar den chansningen! Jag är såååå nöjd. VILKEN TJEJ! Riktigt kunnig var hon (jag är sjukligt kräsen). Den orangea färgen hon lyckades få fram!! Ni skulle se den i verkligeheten, den gör sig inte rätt på bild. Effekten blev otroligt dramatisk med tanke på att jag dessutom valde att gå osminkad till jobb, så jag är väldigt blek i hyn, fräknig och isblå ögon. Bilder kommer här men som sagt... mycket mer ljusorange i verkligheten. I LOVE IT!













Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Tooookigt snyggt!!!



Gillar det skarp! Å du e så vacker!

2011-04-15 @ 15:27:11
Postat av: Sofie Maräng

Pussgurka! Tack syster, du är så fin!

2011-04-15 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0