Gårkvällen..

Direkt efter jobb tog M och jag bussen hem till Anna och Mikael och deras barn. Kvällen bjöd på premiärgrille (för oss i alla fall) och massa bus. Maskerad för vuxna och barn och PS3 för vuxna när barnen gått o lagt sig :)



Först måste vi gå igenom dagens post.



Sen måste vi klä på Sofie prinsesskrona, hon ska ju faktiskt gifta sig snart.



Sen blev det prinsessor för heeeela slanten. Har ni sett vackrare prinsessor?! Inte jag.



Det var ungefär strax innan middagstid, efter ett påbörjat glas rött, jag kom på den brillianta idéen att jag skulle nog minsann få på mig prinsessklänningen. Om inte annat kvalade jag in som programledare i bollibompa ;)



Dags för vuxenspel!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0