Hemska serier

I soffan kan man urskilja ett kontur efter min kropp.. har legat det på tok för länge känns det som. Känner mig helt slut. Febern har gått ner lite och täppan är inte fullt så hemsk som den var i natt. Halsont och knäppande i öronen sitter kvar. Det "värsta" i kråksången är jag måste försöka ta mig till ICA. Jag orkar verkligen inte.. men jag har hört att man måste äta så man blir frisk. O min mat är SLUT! Ikväll blir det desperate housewives! Det har jag sett fram emot heela denna dagen efter att ha stått ut med hem till gården och 7th heaven... hemska serier.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hur mår du nu? Idag känner jag mig helt out off order! Fryser & kan knappt hålla mig vaken :( puss!

2011-04-13 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0