Min helg

Det blir ju så där när man åker iväg någonstans och man ska hinna med så mycket som möjligt. Man glömmer liksom bort att göra saker som man brukar göra på vardagarna, blogga tex :)

Jag har haft en underbart härligt helg. Kom fram till H-stad på fredageftermiddagen. Kvällen bjöd på gryta med räkor i, rödvin, massa snack och guitar hero så klart! Det är så sjukt roligt med guitar hero. Lillebror har hela kitet. Bas, gitarr, trummor och mic. Jag brukar spela trummor, det är det jag klarar, men nu har jag uppgraderat mig! Jag spelar nu mera gas också, o så sjöng jag! Lillasyster, lillebror och så jag. Vi var ett grymt rockband i fredags!

Lillasysters kanin Pelle, mysigaste ninen!


Lördagen bjöd på shopping i stan, fika med min andra lillasyster och lillebror. Åkte upp till sjukhuset för att hälsa på käraste kusinen och hennes son som ligger inlagd på sjukhuset. Jobbigt när en sån liten ligger med benen i högläge. Inte många år gammal och springer och snubblar på sina egna fötter. Lyckas då bryta lårbenshalsen!! :(

Tanken var att lördagkvällen skulle bjuda på utgång men av någon outgrundlig anledning var jag inte alls så sugen. Så förfest blev med syster och hennes vännina, sen drog jag hem.

Idag har jag njutit i solen. Och köpt pelargoner! Äntligen. Nu är jag hemma igen i min lägenhet för lite ensam mys med pizza och godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0