Påskafton!

Detta är nog den bästa påsken! Oftast när man åker hem till den staden där man är uppväxt och har familj, så är det så många man ska hinna träffa och hälsa på. I år har det faktiskt inte varit så, det har bara varit lugnt och skönt med dom närmaste i familjen... underbart!




Min nyinförskaffade glasskål från Erikshjälpen i Härnösand




Jag älskar chockladkaniner i folie! Chokladen smakar samma som kinderäggen när man var små.




Hjälper mamma i köket med allt bestyr inför påskmiddagen

















Kommentarer
Postat av: Tove

Vart är uppdateringen??:) Beroende ju=) Nu ska jag strax börja blogga jag med. Nu när kameran är igång igen. Puss!

2011-04-27 @ 16:50:19
Postat av: Sofie Maräng

Åhh jag har haft de så skönt i påsk och försökt att låta bli datorn :) puss

2011-04-27 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0