Sjuuuuuukt tråkigt

Gick till jobbet imorse fast jag borde stannat hemma. Dumt dumt.. så vid 10 tiden fick jag snällt gå hem igen. Började få halsont igårkväll och nu har jag feber. Förbaskat! Jag visste att jag inte skulle slippa undan men hoppet är det sista som sviker en.
Nu ligger jag här och tycker synd om mig själv, för det får man när man är sjuk. Sjukt tråkigt har jag också. Jag har i alla fall fått tid till att njuta av mina pelargonier som inhandlades i helgen. I solljus är de vackra. Den rosa är en tulpanpelargon (blommorna slår aldrig riktigt ut vilket gör att det ser ut som små tulpaner) och den vita är en vanlig Zonalpelargon (lättskött). O blommorna på balkongen blommar för fulla muggar, inte så konstigt med helgens värme. Går nog o lägger mig igen...



















Kommentarer
Postat av: Cilla

OOOOOOOoooo så mycket granna blommor du bjuder på ;0) Stackars dig som är sjuk.. Har en lite kille här som ligger pall här hemma... Själv har jag bara en hysterisk träningsvärk som gör att det ser ut som jag gjort på mig när jag går...

Krya på dig rara!!

Kram Kram

2011-04-11 @ 19:56:43
URL: http://www.zillfa.blogspot.com
Postat av: Sofie

O tack Cilla, ska försöka bli frisk snart. Inget roligt att vara sjuk. Kan se det framför mig hihi,hur det ser ut när man går efter att ha gjort på sig..hihihi

2011-04-12 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0