Bättre

(Nu mår jag bättre! Så himla skönt. Öronen har slutat knäppa och febern har inte behagat dyka upp idag)

Nu börjar det hända saker. M har nu sin lgh ute till försäljning så snart....snaaaart flyttar han in till mig. Inte ett år förtidigt. Men allt tar tid, det gör ju det. Och det måste få ta sin tid. Tyvärr. När det gäller kuligheter som ska hända så har jag inget tålamod. Önskar att det kunde hända igår. Ingenting kan gå tillräckligt fort. Så att jag (vi) har fått vänta så länge hör till ovanligheten, jag brukar se till att det "händer" snabbare. Men nu så är bollen i rullning i alla fall. Visning på lgh kommer ske under påskhelgen. Då är jag o M i norrland och hälsar på våra föräldrar så det blir perfekt.
Längar så efter min mamma. Två ggr om året får jag se henne. Tre ggr om jag har tur. Det är alldeles för sällan. Ta vara på er och älska era nära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0