Lördag med guldkant

Vi cyklade in till stan idag... o hela vägen hem. Det kändes i kroppen när man inte riktigt är på topp efter sjukdom. Men de gick fint. Värst var det hem när vi hade motvind!

Vi gick inom en bröllopsbutik och M fick köpt sin väst som han ska ha på bröllopet. Fracken kommer vi nog att hyra. Till västen (som går i guld och vitt med medaljongliknande mönster) fick vi även till en kravatt och en lite satinservett som han kan ha i kavajfickan. Han kommer bli sååå tjusig.

Jag har kikat lite på vad jag ska ha i håret. Jag har valt att inte ha slöja, det är inte riktigt min stil. Klänningen påminner mycket om 20 och 50 tal så jag tänkte spinna vidare på det. Är på jakt efter ett hårsmycket med fjädrar i. Det är inte lätt att hitta  i Sverige kan jag säga.. så jag fick vidda mina sökmotorer overseas. Jag har hittat en tjej som gör OTROLIGT vackra fjäderkreationer. Är lite småsugen på att beställa av henne. Hennes hemsida och mer bilder finns här.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0