Bröllopsplanering i full gång!

Det är helt galet, nu är det knappt 4 månader kvar. Jag sa ju att det skulle gå fort! Jag känner en lite stress nu måste jag erkänna. Det är så otroligt mycket småsaker som om är oklara som ...

Hur ska vi duka? Hur får man fatt i facklor? Vilken ska få äran att spela musik för oss på festen? Vad ska jag ha för skor på mig? Vilken förrätt ska vi ha? Vilken präst blir det? Vilken ska sjunga för oss i kyrkan? Hur ska jag se ut i huvudet? Vart ska brudgummen hyra sina kläder? Vem ska fota oss? Vem ska........ ja listan kan göras milslång.

Men vi har kommit en liten bit. Kyrkan är bokad, festlokalen är bokad, min klänning är snart klar, tärnorna är tillfrågade och deras klänningar är beställda, smekmånaden är bokad och betald...ja de kanske inte är så stressigt i alla fall.

Men lite nervös är jag allt, o fruktansvärt pirrig! O så ska jag inte sticka under stolen med att det är fruktansvärt roligt så nu jäklar kör vi!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiihooo!! Jättefint kort! Ska tinga weddingsquer idag. Återkommer med info ;) kram!

2011-08-26 @ 08:38:47
Postat av: Tove

Det var jag btw ;)

2011-08-26 @ 08:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0